THE ROLE OF UNIVERSITIES IN THE DEVELOPMENT OF BUSINESS TOURISM
Abstract
Keywords
References
DAVIDSON, Rob & COPE, Beulah (2003) Business Travel. Ed. Prencice Hall, London
DINCĂ, Ana-Irina (2013) Turismul durabil în culoarul transcarpatic Gura-Humorului-Câmpulung-Vatra Dornei-Bârgău. Editura Universității din București
GHEOGHILAȘ, Aurel (2008) Geografia turismului.Metode de analiză în turism. Editura Universitară, București
MARGA, Andrei (2009) Challenges, values and vision: the University of 21st century, Presa Universitară Clujeană, Cluj
MINCIU, Rodica (2004) Economia turismului, Editura Uranus, București
STĂNCIULESCU, Gabriela & ȚIGU, Gabriela (2007) Strategii ale dezvoltǎrii turismului de afaceri în România, Revista de turism – studii și cercetări în turism, nr. 2
STĂNCIULESCU, Gabriela (1998) Tehnica operaţiunilor de turism, Editura All Educational, Bucureşti;
ZAHARIA, Valentina (2002) Tehnica operaţiunilor de turism, Editura Lumina Lex, București
Plan strategic USV 2013-2017;
Raportul USV privind starea universității pe anii 2008, 2009, 2010, 2011, 2012;
Press Release June 2014 – Union of International Associations (UIA) – International Meeting Statistics for the Year 2013;
UNWTO – World Tourism Organisation, http://www2.unwto.org/
UIA - Union of International Associations http://www.uia.org/
WTTC – World Travel and Tourism Council http://www.wttc.org
WTTC Travel & Tourism Economic Impact 2014 World, available at www.wttc.org/site_media/uploads/downloads/world2014.pdf
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.